06 noviembre 2016

DUES HISTÒRIES AVUI A LA MITJA MARATÓ DEL PRAT


Una de particular, i un altre de grup.

Però comencem per la història de grup:
  •     Cómo se te queda el cuerpo després de compartir una cursa, sencera o no, amb la bona gent d’EGOÍSMO POSITIVO !!

Avui no tenia del tot previst el fer-ho. Però he agafat la samarreta. 
I després d’acabar -una mica emprenyat- la meva Cursa de 5 km prèvia a la Mitja Marató del Prat, m’he posat la samarreta i me n’he anat caminant (3,5 km) des del pavelló i fins el km. 17,5 de la Mitja, aprofitant per anar animant els corredors -coneguts molts ells- amb els qui m'anava creuant. 
La meva intenció era anar-me'n fins el km. 16 i fer els darrers 5 km. amb ells. Però al km. 17,5 ja els he vist, a punt d’enfilar ells cap el pont (per ells ja era el km. 12); així que sense pensar-m'ho gaire, m’hi he afegit i he acabat completant els darrers 9 km tirant altra cop de la cadira d’en Donovan (avui el seu germà Dorian hi era a la linea de sortida, però no hi corria). A estones, un company d’Egoísmo i en Manel Olivares m’han anat rellevant fins a creuar meta. I un cop allà, l’esclat d’alegria, d’emocions i de llàgrimes que ja coneixia de La Cursa de La Mercè. El temps que he/hem fet és el de menys, encara que la mitja ha sortit d’uns molts bons 5:46





És molt gran tot el que fan aquesta gent d'EGOÍSMO POSITIVO!. Heu de provar-ho.

La Mitja Marató, dones, l’ha guanyat Arantxa Suau (1:29:04), que aquesta mateixa setmana ha fitxat pel Club Cornellà Atlètic
En homes, pel darrera de Carlos Castillejo (1:09:59) i de Nacho Cáceres (1:10:00) -1 segon només entre ells dos- ha entrat "el nostre" Benito Ojeda (1:11:33). Grande. També hi havia un Tribanda corrent-la, l’Isra -que sortia de lesió- i que l’ha acabat en 1:34:22, en el lloc 199 (d’entre els 834 arribats a meta). 

I ara, anem per la meva cursa de 5 km

Ha estat una mica... "¡chof!". 
L’objectiu era poder fer 22:58, per baixar la MMP (de 23:05) en set segons i quedar-me en sub23 en 5 km
Doncs ni de conya: he aturat el crono en

23:14

a 9 segons de la meva MMP (...però que no deixa de ser la meva 4ª MMP a la distància).
Bones sensacions, bon ritme... una cursa lluitada
Posició 102 (86é d’homes) d’entre els 325 arribats a meta, amb uns parcials de:

4:20 – 4:30 – 4:42 – 4:38 – 4:38  (últims 100 metres a 3:40)

Vaig renuciar a tenir "llebre", però a poc de començar a córrer, se m’ha posat al costat en Miguelito-CEME i m’ha dit:
-“Què vols fer avui?”
Jo no li he dit el temps final que volia fer, sinó:
-“Intentar anar a 4:30”
(per tal de forçar una mica i intentar, fins i tot, acabar-la en 22:30)
I hem anat fent... fins arribar a meta, esprintant però una mica decebut, la veritat.

Total que avui, entre una cosa i l'altre, he fet finalment:  5km + 3,5km + 9km  (17,5 km).


Propera parada: Behobia / Sant Sebastià el cap de setmana 12-13.  Però abans, aquest dimecres, un bon grapat de TRIBANDA ens acompanyaran al entrenament de LOS MIÉRCOLES SON DOMINGO (LMSD)

Ah! i felicitar a tots els Hombres/mujeres del tiempo, perquè l’han clavat ! (tenia que ploure com per acollonir el mateix Noé... i mira tu quin dia ens ha fet).

La Marta i l’Andrea, mentrestant, feien “La Cursa de la Dona” (elles... i prop de 29.000 corredores més: tot un gran espectacle de color rosa). També hi han corregut algunes de "Les tortugues" de LMSD.


Avui han fet un reconeixement públic "al voluntariat" en la
persona de l'entranyable "
Polo
", que està
per tot arreu sempre...