08 diciembre 2016

10 + 5 + 12 en 5 dies = YA NO ESTÁS P’A ESTOS TROTES, CHAVAL...


I això que el pensament inicial era afluixar una mica aquest mes de desembre, després de les 36 curses que portava ja fetes des de gener i fins a la Jean Bouin de novembre (...que ja està bé).
Però, si, si afluixar...

Arranco desembre amb la Cursa de SANT MARTÍ,   10 km (en 47:41) el passat diumenge dia 4.
No content amb això, el dimarts dia 6 m’apunto -de presa i corrent- a la Cursa de SANT ANDREU, una de 5 km a la que, a sobre, vaig fer MMP  (22:46).
Dimecres no vaig poder anar a la meva cita setmanal amb LMSD, així que -aprofitant una convocatòria espontània de Nuria Alfonso- avui dijous dia 8 m’he cruspit 12 km amb gent que normalment corre amb Adidas runners Barcelona els dimarts i dijous.


Un matí esplèndid, tant per la companyia com pel clima (sol-solet, gaire bé de primavera) tret d’una mica de vent quan hem arrancat a córrer tot xino-xano escalfant (el 6:30 del primer km ho diu tot). Em notava bé, però amb les cames un pel “pesades” i amb una petita molèstia al darrera del genoll dret que, la sempre previsora Dra. Yolanda Puentes, ha solucionat amb una “mini-tira adhesiva”, que ha funcionat). Però anava bé, em sentia be.

Passat aquest primer km, en Marc Soler i una grupeta de 7 ó 8 han començat a posar la seva “velocidad de crucero” i, sense jo perdre’ls de vista, poc a poc s’han anat allunyant... però després els he mantingut sense perdre gaire distància; jo anava, com gaire bé sempre em passa, “en tierra de nadie” (nadie por delante, nadie por detrás), perquè el grup s’ha estirat molt. Però en Marc i la resta em feien de “liebre en la distancia” sense ells saber-ho.


En arribar al km 6, els del davant hem girat cua, desfent el camí. Primers 6 km. en 30:50  (gens malament). I, en arribar altra cop a les Torres Mapfre, el crono marcava 12,1 km en 1:02:35, fent gaire bé els segons 6 km en el mateix temps que els primers (amb “aterratge” i “croqueta boina-verde” inclosa un cop ja era a dalt del pont del Fòrum... jo i les meves ensopegades amb les tapes metàl·liques del terra!).

12 km a  6:30 – 5:07 – 5:01 – 5:01 – 5:08 – 4:57 – 5:08 – 5:18 – 5:05 – 5:06 – 5:01 – 5:09 (a 5:13 promig).

En acabar, i seguint els consells dels savis en això del córrer, hem fet tots plegats una molt bona sessió d’hidratació.

El què deia: Un matí esplèndid, envoltat de molt bona gent.