06 diciembre 2016

DEMOLITION MAN... !




La cursa d’avui dimarts a “Sant Andreu” no estava prevista, ni de bon tros, en el meu calendari; i menys després d’haver corregut, i a bon ritme, la duriya "Cursa de Sant Martí" diumenge passat.
Però cap allà que me n’he anat aquest matí, gràcies a que un company que s'havia inscrit no hi podia anar i m’ha cedit el seu dorsal (...gràcies Joan).
Com sempre, molts amics i coneguts amb qui petar la xerrada abans i després de la cursa. Sobre tot abans, perquè per culpa de no presentar-se l’ambulància a les 09,00 hem acabat sortint a córrer a les 09,50.
Cursa amb poc més de 800 arribats, però amb molt de nivell a la línia de sortida, tant en homes com en dones.
La cursa és, per dir-ho clar i català, planera; amb dues llaaaargues rectes (carrers Segre i Gran de Sant Andreu) i amb la recta d’entrada a meta en lleugera pujada.
He sortit força ràpid, però no “alocado”, i m’he mantingut també ràpid el segon quilòmetre, conservant una mica durant el tercer però mantenint un bon ritme i recuperant, per tornar a pitjar l’accelerador en els dos finals. 
M’he trobat molt bé durant tota la cursa, la veritat (tot i lo ensopit de les dues rectes).
   

Resultat:

Sí, demolició total del meu anterior millor temps en curses de 5 km, que tenia a Mercabarna de fa dos mesos en (23:05), doncs –entrant avui en la 270ª posició- he aturat el meu crono en
   22:46  

Una passada !!!  
Per primer cop per sota de 23 minuts (i millorant en 19 segons la meva anterior MMP). Aquesta és la comparativa:

     * Mercabarna:     4:24-4:37-4:54-4:27-4:34
     * Sant Andreu:    4:20-4:32-4:44-4:31-4:29

L'Elisabeth Martín (18:59) com diumenge passat a Sant Martí, ha estat la guanyadora en categoria femenina (i 73ª a la general), a un segon de Florence Bertholet. I també altra cop, Laura Teruzzi primera de la seva categoria). I, amb 16:04, Andreu Marimon ha estat el guanyador absolut (...què, hi havia o no hi havia el nivell?).

Estic molt, però que molt content !