07 enero 2017

ONE YEAR AGO...


Aquestes imatges son de fa un any, de la Cursa de “La Cavalcada de Reyes”, l'actual “Cursa de Reis”, que correré demà organitzada per la bona gent de CORRESOLIDARIS.
La meva cara, atónita, mirant el crono en creuar meta ho deia tot:
- Lo has "petao", Txabi, lo has petao…”
La llista oficial deia que el meu temps havia estat de 22:48… quan fins aquell dia el meu millor temps en una cursa de 5 km havia estat de 23:28 l’any 2010 a La Sansi de Lloret. (*)
Eren 30 segons menys!  Una passada, i sis anys després… 
Però des del minut 1 m’ensumava que quelcom raro havia passat; i ho vaig corroborar en descarregar-me a casa el track del meu Garmin: quan normalment aquest sempre em dona més distància, aquell dia em va donar 90 metres de menys. 90. És per això que un dia vaig decidir treure del meu palmarès aquesta marca   https://goo.gl/IrFJ08

Demà hi tornem a Cornellà. I, com s’aprecia a la foto d'abaix, crec que va ser aquesta la cursa en la que en Gabri es va començar a acostumar a anar “chupando rueda”, a anar a rebufo (jejeje). Jo, encantat.

No anem gaire fins de cara a demà, però els matins de cursa tot canvia.

Som-hi...! (que, a sobre, estrenem “voladores”). 

(*) Una setmana abans de "La Cavalcada" també vaig fer MMP -a La Sansi de Masnou- però també en aquesta, per a mi, el recorregut "es va quedar curt"; per això la referència bona era Lloret 2010 com a anterior MMP.