01 enero 2017

SORTIR A LES 17:35:11... O SORTIR A LES 17:33:40 THAT'S THE QUESTION...


Ahir vàrem tenir “CURSA DELS NASSOS”; sisena participació en els 9 anys que fa des de que corro. El vídeo és d'en José Luis Blanco. Gràcies.

A la resta d'imatges veureu que, com sempre, el millor de les curses son els instants previs a aquestes, les retrobades amb els amics, companys i coneguts, els ji-jis-ja-jas, les fotos... i després, cap el calaix i a córrer. En aquest cas, per córrer la darrera cursa del any (la meva cursa número 39 de l'any).
I va ser en el calaix on, ahir, “se armó el follón” (per a mi al menys, i per uns altres tres o quatre companys). Veureu.
En José Luis Blanco, organitzador de la cursa, sempre innovador, va preveure -per abans de donar el tret de sortida- el fer sonar 12 campanades. I així ho van fer a la primera de les sortides.
Un cop “la primera oleada” havia sortit, els voluntaris (en Polo, la Manuela, l’Olga, en Manuel i la Toñi entre d’altres) ens van acompanyar poquet a poquet als de “la segunda oleada” fins a la línia de sortida. I com veureu en el vídeo, en Gabri, jo, en Jacques i l’Esteve érem al davant de tot. Ens vàrem aturar on ens varen dir i allà vàrem escoltar les dotze campanades. Però, pels que es va veure al final de la cursa, quelcom no va funcionar bé perquè els temps no concorden, i de molt.
Tinguem en compte, a partir d’ara, que l’hora que marca els de Championchip és l’oficial Però...
  • El meu temps de sortida que els surt a la gent de Championchip és les 17:33:40
NINGÚ de la “segunda oleada” va sortir entre les 17:30:39 (hora en que, segons els de Championchip, va sortir al capdavant de tots en Carles Castillejos, que va ser a la fi el guanyador de la cursa) i jo. En el vídeo de la sortida:


es veu perfectament com jo “arranco a córrer4:32 després de que ho fes en Carles Castillejo. O sigui que jo realment vaig sortir (agafant com a referència l’hora Championchip d’en Carles) a les 


17:35:11
I si les matemàtiques no em fallen, si pels de Championchip jo vaig arribar a les 
18:23:10 
el meu temps final va ser de:
47:59

Sigui com sigui, pels de Championchip, el meu temps final de cursa és de 49:31.  Poca conya, que són 1 minut i 32 segons de diferència. Espero m’ho contemplin.

Fora d’això, “Nassos” és una festa. Una organització impecable, tant a la prèvia de recollir dorsals com a la pròpia cursa (tret del tema dels “gotets d’aigua”, imposats per l’Ajuntament a l’organització).
Les meves sensacions en cursa, bones, intentant mantenir el ritme tot el recorregut.

És clar que la vaig preparar “a consciència” des de bon matí, perquè me’n vaig anar a esmorzar amb en Domingo Catalán “i la seva colla dels dissabtes” (Arcadi Alibés i Xavier Bonastre entre d’altres); i si esmorzes amb en Domingo, no hi esperis torradetes amb melmelada (les fotos són força eloqüents).

S’ha acabat 2016... però això no s’acaba: el diumenge 8 de gener cap a Cornellà, a córrer la "Cursa Solidària de Reis".